פיתוח מאובטח

יסוד לאבטחת מערכות מידע

בעידן הטכנולוגיה המתקדמת, אבטחת מערכות מידע הפכה לכלל בלתי נפרד מפיתוח תוכנה. הנחיות לפיתוח בקוד מאובטח מהוות את היסוד להקניית יכולות הגנה מתקדמות בכל שלב בתהליך ולמערכות מידע החשובות לארגון.

הליווי הוא הליך שבו מתמקדים בבניית תוכנה בצורה המקנה הגנה מקסימלית מפני חדירה, תקיפות וחשיפה של מידע רגיש. בשלבי התכנון, הפיתוח והבדיקה, צוותי המפתחים עוברים הדרכות מגוונות לזיהוי ולתיקון שיבושים אבטחתיים בפיתוח הקוד.

הפיתוח המאובטח מתחיל בהבנת תקנון האבטחה של המערכת. משמעות התקנון היא הגדרת דרישות האבטחה הנדרשות והמתנהלות במערכת. ניתן להגן על הפרטיות וההשפעה של המערכת על ידי עריכת רשימת צרכי אבטחה ואוטומציה של תהליכי אבטחה

משם, הפיתוח המאובטח עובר לשלב תכנון ובנייה בטכניקות המבטיחות את הגנת הקוד מפני פריצות פוטנציאליות. פתרונות מתקדמים כוללים פיילוטים, פרקטיקות הגנה, שימוש בספריות מאובטחות ועדכון הקוד בהתאם. בשלב זה, גם חשיבות האבטחה לסטורינג מאובטח של נתונים נלקחת בחשבון.

בדיקת קוד מתמדת ובניית סקריפטים וכלים אוטומטיים לבדיקה ולאבחון תקינות הקוד הם חלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח המאובטח. הגיבוי של התהליך הוא בדיקות האבטחה המפוקחות בסביבות מתחדשות בכדי להגיע לתוצאות נכונות.

תפקיד האבטחה בפיתוח הקוד הוא יותר מאשר הגנה על המידע והתהליך – הוא גורם משמעותי לזיהוי ולתיקון של נזקים ואיומים עתידיים. פיתוח בקוד מאובטח הוא גורם מרכזי בשרשרת האבטחה של מערכות מידע עכשוויות ועתידיות, תוך שיפור האמינות, הביטחון וההגנה למשתמשי הקצה.

הפתרונות שלנו

הדרכות סייבר
לעובדים
פיתוח קוד
מאובטח
ייעוץ
סייבר

ניטור מערכות
מידע

בניית תקנון
עבודה
מלכודת
דבש
עמידה בתקני
ISO
הקשחת
שרתים
בדיקות
חדירות
בניית אסטרטגיית
הגנה
ניהול
FW
הקשחת רשתות
תקשורת

תפריט נגישות

Scroll to Top