ניטור
מערכות מידע

שומרים על המידע!

ניטור מערכות מידע הוא תהליך אבטחה מרכזי בסביבת הסייבר המשתנה. התהליך מתמקד בפיקוח ובניתוח מתמיד של פעילות ותנועה במערכות המידע הארגוניות שלכם. המטרה העיקרית היא לזהות פעילות חשודה ולהגיב בזמן אמת לתקיפות סייבר, במטרה למנוע נזקים והפסקת שירותים.

ניטור מערכות מידע נכון כולל הקמת תשתיות טכנולוגיות מתקדמות הכוללות מערכות זיהוי חדירה, ניתוח התנועה רשת, ניתוח נתוני סייבר ובינה מלאכותית. המידע שנאסף מהניטור משמש ליצירת תבניות לזיהוי התנהגויות חריגות.

ניטור מתמיד מעניק את היכולת לזהות תוקפים בשלבים מוקדמים ולחסום את הפריצה או את התנועה החשודה במהירות ע"י בידוד וניתוח (SandBox). כלים אלו מסייעים לצוותי האבטחה לזהות התנהגויות חשודות, לנטר פעילות בזמן אמת, ולהגיב לאיומים בזמן אמת.

בעולם הסייבר הדינמי, ניטור מערכות מידע הוא כלי היכול להתמודד עם האיומים המתקדמים ביותר. ניתור מתמיד מאפשר לארגונים להשאר ערים לאיומים הצומחים במהירות ולהגיב תוך כדי מיעוט הנזקים הפוטנציאליים.

איכות הניטור נעשית על ידי אוטומציה וכלים טכנולוגיים מתקדמים כוללים למידת מכונה ו- AI, וכוללת גם יכולת תגובה מהירה, בידוד ומניעת תקיפות. עם התפקיד הקריטי של זיהוי התקפות מוקדמות ותגובה בזמן אמת, ניטור מערכות מידע הופך לכלי הגנה יסודי במאבק נגד הפשיעה בעולם הסייבר.

הפתרונות שלנו

הדרכות סייבר
לעובדים
פיתוח קוד
מאובטח
ייעוץ
סייבר

ניטור מערכות
מידע

בניית תקנון
עבודה
מלכודת
דבש
עמידה בתקני
ISO
הקשחת
שרתים
בדיקות
חדירות
בניית אסטרטגיית
הגנה
ניהול
FW
הקשחת רשתות
תקשורת

תפריט נגישות

Scroll to Top