מלכודת דבש

שומרים עליך מהתוקפים! - הכלי החכם לזיהוי ועצירת תוקפים

במציאות בה מתקפות הן שגרה יומיומית, מלכודות דבש הפכו לכלי אבטחה ייחודי ואינטיליגנטי שנבנה במיוחד בכדי לזהות דפוסי התנהגות של תוקפים במהלך הפריצה. מצב מפתה שצפוי להתברר בעתיד כבעל השלכות שליליות לתוקפים. 

המטרה המרכזית של מלכודות דבש היא ליצור נקודת חשיפה מושכת לתוקפים המאפשרת למערכות אבטחה מאחורי הקלעים זהות איומים ולסנן פעילות חשודה בצורה יעילה יותר. עם כלים מבוססים על למידת מכונה ובינה מלאכותית אנו לומדים את אופי התקיפות שארגונכם חווה מבלי לתת לתוקפים אפשרות גישה למערכות המידע של הארגון עצמו.

ניטור הפעילות על ידי מתן נקודה "חמה" לתוקפים עוזר לנו להבין את מניעי התוקפים ע"י איסוף המידע בזמן אמת. זהו כלי אבטחה גמיש המאפשר הגדרת פרמטרים מתואמים לכל מערכת מידע. כמו כן, המלכודות מספקות לאנשי האבטחה הארגונית מידע עשיר ואיכותי לניתוח המתקפות.

השימוש במלכודות דבש הוא פתרון יעיל להגנה מול התקפות סייבר. הכלי יכול לסנן פעולות תוקפניות מוקדמות ולעזור להנחות את הארגון לתגובה ולמניעת התקפות עתידיות. הטכנולוגיה המתקדמת והחכמה של מלכודות הדבש תוביל למניעה מהתוקפים להגיע למידע רגיש, מאפשרת לארגונים לשפר את יכולות האבטחה שלהם ולשמור על מידע רגיש בצורה מיטבית ויעילה.

הפתרונות שלנו

הדרכות סייבר
לעובדים
פיתוח קוד
מאובטח
ייעוץ
סייבר

ניטור מערכות
מידע

בניית תקנון
עבודה
מלכודת
דבש
עמידה בתקני
ISO
הקשחת
שרתים
בדיקות
חדירות
בניית אסטרטגיית
הגנה
ניהול
FW
הקשחת רשתות
תקשורת

תפריט נגישות

Scroll to Top