בדיקות חדירות
אפליקטיביות

שומרים על אבטחת התוכנה שלך !

בדיקות חדירות אפליקטיביות הן כלי חובה באסטרטגית הגנה של כל ארגון. בעולם דיגיטלי שמתפתח בקצב פנומנאלי ואתגרי האבטחה הופכים למורכבים יותר, בדיקות חדירות אפליקטיביות נעשות במטרה לזהות את נקודות החולשה האפשריות במערכות התוכנה של הארגון. הפוקוס הוא על גילוי מוקדם ומניעה של אפשרות חדירה של האקרים דרך הממשקים של החברה.

הבדיקות מתבצעות על ידי מומחי סייבר שלא מכירים את הסביבה הפנימית של הארגון. הם עובדים כתוקפים לגיטימיים וחודרים לעומק הממשקים הכי רגישים של הארגון בכדי למצוא נקודות חולשה, על מנת למנוע פתח מתוקפים לחדור למערכת ולפגוע בה. תוצאות הבדיקות מספקות מידע יקר מפז בכדי לשפר את אבטחת הליבה של ארגונכם.

התהליך הינו מתמשך ודורש את מיטב כשרונם של המומחים המובילים בתחום. בדיקות החדירות מתבצעות באופן קבוע פעם בשנה ואף יותר, עקב הצמיחה המהירה בטכנולוגיות השונות. זהו כלי מצוין לחשיפת הסיכונים הכרוכים בהפעלה ותחזוקה של מערכות מידע ארגנויות.

חברתנו מתמחה במתן שירותי בדיקות חדירות לממשקים שחשופים למתקפות השונות. במשך שנים רבות יצרנו בסיס ידע מעמיק ופיתחנו כלים שונים לבדיקה והגנה על מערכות המידע הארגוניות השונות עימם עובדים כיום בעולם ובייחוד בישראל.

הפתרונות שלנו

הדרכות סייבר
לעובדים
פיתוח קוד
מאובטח
ייעוץ
סייבר

ניטור מערכות
מידע

בניית תקנון
עבודה
מלכודת
דבש
עמידה בתקני
ISO
הקשחת
שרתים
בדיקות
חדירות
בניית אסטרטגיית
הגנה
ניהול
FW
הקשחת רשתות
תקשורת

תפריט נגישות

Scroll to Top